vineri, iunie 14

Combinații cu fulgi de ovăz care ajută la scăderea colesterolului

Fulgii de ovăz sunt unul dintre cele mai bune alimente pentru micul dejun care scad colesterolul, în principal datorită beneficiilor pe care ovăzul le are de oferit pentru sănătate. De fapt, consumul unui castron consistent de ovăz poate reduce literalmente colesterolul „rău” LDL și poate îmbunătăți alți markeri ai riscului de boli cardiovasculare , ceea ce îl face un superstar al îmbunătățirii nivelului de colesterol.

Printre marea de nutrienți buni pentru tine pe care îi oferă acest fel de mâncare – inclusiv vitaminele B, fierul și magneziul – ovăzul conține o fibră solubilă unică numită beta-glucan. Această fibră solubilă este asociată cu îmbunătățirea eliminării acizilor biliari și a colesterolului rău din organism.

Puteți adăuga la bolul dumneavoastră de fulgi de ovăz ingrediente care completează beneficiile de scădere a colesterolului aduse de ovăz și face acest fel de mâncare și mai sănătos pentru inimă. ETNT propune unele combinații interesante:

Fulgi de ovăz cu stafide și nuci
A completa fulgii de ovăz cu nuci și stafide poate suna destul de basic, dar există multe lucururi bune în această combinație clasică de topping de ovăz atunci când vine vorba de susținerea unor niveluri sănătoase de colesterol.

Fulgi de ovăz cu afine și sirop de arțar
Acoperirea fulgilor de ovăz cu afine proaspete sau congelate și un strop de sirop de arțar pur poate fi exact ceea ce ar recomanda medicul atunci când vine vorba de sănătatea inimii tale.

Fulgi de ovăz cu unt de arahide și fructe de pădure
Adaugărea unei linguri de unt de arahide natural și unor fructe de pădure proaspete sau congelate vă va oferi o combinație excelentă.

Fulgi de ovăz cu infuzie de citrice
Un pahar de suc de portocale 100% natural este o sursă pentru reducerea colesterolului, deoarece datele arată că un consum de un pic peste o canădin acest suc natural în fiecare zi, timp de 8 săptămâni, poate reduce nivelul de colesterol LDL atât la persoanele normale, cât și la cele supraponderale. În loc să beți sucul, de ce să nu-l mâncați? Utilizarea sucului de portocale în rețetele tale de fulgi de ovăz oferă mâncării tale un gust plăcut de citrice, împreună cu un bonus sănătos pentru inimă. Acoperiți ovăzul cu boabe de rodie, migdale tăiate și un vârf de cuțit de scorțișoară pentru un mic dejun care nu este deloc obișnuit, dar este sănătos.

Fulgi de ovăz cu turmeric
Dacă nu ați sărit încă în trenul turmericului, această idee de rețetă de fulgi de ovăz ar putea fi exact ceea ce vă va face să vă urcați la bord. Potrivit rezultatelor unei meta-analize a studiilor care au fost publicate în Nutrition Journal, suplimentarea dietei cu turmeric este legată de o reducere a nivelurilor de LDL și trigliceride în rândul persoanelor cu risc de boli cardiovasculare. Deși s-ar putea să nu puteți strecura o doză clinică de curcumină în bolul dvs. de fulgi de ovăz, obținerea unei părți din acest condiment cu siguranță nu va dăuna sănătății inimii dvs.