miercuri, noiembrie 30

6 fructe bogate în proteine

Dacă încercați să atingeți un anumit obiectiv zilnic de proteine pentru a vă dezvolta musculatura sau pentru a pierde în greutate, poate vă întrebați ce fructe sunt bogate în proteine.

Există multe surse excelente disponibile și, în timp ce cantitățile mici de proteine conținute în fructe nu pot face o diferență uriașă în ceea ce privește consumul tău general, acestea îți pot oferi totuși un plus de proteine. Avem și o listă de la Live Science:

Avocado

Când te gândești la fructe bogate în proteine, sunt șanse ca avocado să nu-ți treacă prin minte. Cu toate acestea, acest fruct verde și cremos încorporează o cantitate surprinzătoare din acest macronutrient – aproape 3 g pe ceașcă.

Caise

O ceașcă de caise proaspete feliate conține aproape 2,2 g de proteine, în timp ce o ceașcă de caise uscate oferă aproape 5 g din acest macronutrient important. Caisele sunt, de asemenea, sărace în calorii, ceea ce le face o alegere perfectă pentru cei care vor să slăbească.

Kiwi

Kiwi sunt cunoscute pentru aroma lor răcoritoare, ușor acidă, care adaugă o notă exotică smoothie-urilor și salatelor de fructe. Poate un fapt mai puțin cunoscut este că acest fruct exotic este bogat în proteine și poate oferi aproape 2,1 g într-o singură cană.

Mure

Deși aroma acidă poate să nu fie pe placul tuturor, murele sunt unul dintre cele mai sănătoase fructe de pădure din zonă. O ceașcă de mure crude conține aproape 2 g de proteine, în timp ce conține aproape 8 g de fibre și oferă mai puțin de 7 g de zahăr.

Portocale

O portocală proaspătă de mărime medie conține în jur de 1g de proteine, în timp ce o cană de felii proaspăt decojite oferă până la 2g. Acest fruct este sărac în calorii și bogat în fibre, vitamina A, vitamina C și calciu.

Banane

Puteți găsi o cantitate bună de proteine în banane: o ceașcă plină de banane feliate conține aproximativ 1,6g din acest macronutrient. Fructul este bogat în fibre și carbohidrați complecși, ceea ce îl face o sursă excelentă de energie chiar și pentru cele mai solicitante antrenamente.