vineri, iunie 14

Beneficii ale consumului zilnic de migdale

Te-ai întrebat ce beneficii ar putea avea consumul migdalelor? Ce avantaje au migdalele pentru sănătatea ta și ce s-ar întâmpla dacă le-ai include în dieta ta zilnică?

Iată câteva utilizări și beneficii ale migdalelor care au fost verificate științific, potrivit SEAI.

  1. Migdalele scad colesterolul:

Un nou studiu al Asociației Americane de Nutriție arată că consumul de migdale poate reduce colesterolul și crește cantitatea de vitamina E din celulele roșii din sânge.
Creșterea nivelului de vitamina E din sânge duce la formarea de antioxidanți, care vă mențin celulele libere de colesterol.
Prin urmare, consumul unui pumn de migdale în fiecare zi poate crește cantitatea de vitamina E din sângele tău și reduce șansele de a dobândi colesterol.

  1. Migdalele sunt benefice pentru inimă

S-a raportat că migdalele au beneficii pentru sănătatea inimii, mai ales atunci când sunt consumate împreună cu alte nuci.

  1. Reglarea zahărului din sânge

Se susține că consumul de migdale stabilizează și reglează nivelul de zahăr din sânge. Acest lucru se datorează faptului că acestea conțin magneziu.

Imagine: Mockupo de la Unsplash
  1. Migdalele pot ajuta la scăderea tensiunii arteriale

Tensiunea arterială ar putea crește ca urmare a unui nivel scăzut de magneziu. Atacurile de cord, accidentele vasculare cerebrale și insuficiența renală rezultă din aceasta. Magneziul, care se găsește în migdale, scade eficient tensiunea arterială.

  1. Conținut ridicat de vitamina E în migdale

Concentrații mai mari de vitamina E se găsesc în migdale. Sângele tău este pompat cu mai multă vitamina E, ceea ce scade șansele de a suferi de Alzheimer, cancer și boli cardiovasculare. Vitamina E îți protejează ochii și oprește modificările anormale ale cristalinului.

  1. Nucile te ajută să slăbești

Migdalele suprimă pofta de mâncare, deoarece sunt mai bogate în proteine și fibre și mai sărace în carbohidrați. Acest lucru ajută și la reducerea caloriilor consumate în fiecare zi.

  1. Există mulți nutrienți în migdale:

Migdalele sunt semințele comestibile extrase din migdal, ele fiind pline de nutrienți.

  1. O sursă bună de antioxidanți se găsește în migdale

Antioxidanții care se găsesc din abundență în migdale vă pot ajuta să vă protejați de diverse boli.

  1. Piele mai sănatoasă

Migdalele sunt un ingredient comun în multe produse de îngrijire a pielii, după cum probabil ați citit.
Acest lucru se datorează faptului că migdalele sunt pline de proprietăți benefice pentru piele.